Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 13 juni 2012

Kinderen

Schilderen

Van de week waren mijn nichtjes bij ons op bezoek. En we hebben geschilderd. Ninouk, de oudste, mocht als een echte kunstenaar achter de schildersezel staan. En Yinthe heeft naast het doek ook de vloer bewerkt. Wel een tip wanner je een bijna tweejarige met verf laat spelen; strippen tot op de luier en een oud T-shirt aandoen. En laten schilderen in de buurt van de badkamer. Want na het verfavontuur heb ik Yinthe in een ruk door in bad gepropt. Gelukkig ligt mijn werkkamer naast de badkamer dus het verfspoor valt mee.

Ninouk
           
 Yinthe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten