Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 27 juni 2012

Kinderen

Djeppe & Feline

Morgen is een verdrietige dag. Ik was uitgerekend van onze tweeling, Zipje en Zopje. Zopje was al overleden in week 12 van de zwangerschap, en we hebben haar Feline genoemd. En met 23 weken is ook ons zoontje Djeppe overleden in mijn buik nadat ik ernstige zwangerschapsvergiftiging  had gekregen in week 19. Ik wou er toch even bij stilstaan. En een afbeelding van zijn geboortekaartje laten zien. Deze had ik zelf ontworpen in de weken dat ik in het ziekenhuis lag en nog goede hoop had dat alles goed zou komen. Het kaartjes was eigenlijk in het groen en blauw. Maar na zijn overlijden op 29 februari hebben we er voor gekozen hem in grijstinten te laten drukken met de volgende tekst er bij.

Jij maakte ons ouders. Jij liet onze droom uitkomen.
Ook al liep hij anders af dan wij hoopten.
Wat waren wij gelukkig toen je bij ons lag.
Wij konden ons niet voorstellen dat er ooit een
mooier, perfecter kindje geboren was. Dat je hartje
niet klopte, leek bijna onbelangrijk. Je was er,
we hielden je vast. Jij gaf ons superkracht.
Jij maakte het onmogelijke mogelijk. Binnen een
paar uur leefden we een heel leven samen. Nu laten
we je los. Je bent weg, maar voor eeuwig dicht bij
ons. Onze onvoorwaardelijke liefde.

Liefs Papa & Mama

Djeppe Johannes Douwe Bosch

+ 29 februari 2012                  Geb: 1 maart 2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten