Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

zaterdag 9 juni 2012

Schilderijen


Mannetjes schilderij

Toen ik mijn man leerde kennen was hij best onder de indruk van mijn schilderwerk. Zijn vraag was op een gegeven moment dan ook of ik een schilderij voor hem wou maken. En hij wou het van mij kopen, dus zie hier mijn eerste verkochte en in opdracht gemaakte schilderij. Ik heb het gemaakt aan de hand van hoe ik hem toen zag, en erg veel is er niet veranderd het is nog steeds een vrolijke lieve man die wel van wat humor houd. Zie de grappige mannetjes. De mannetjes heb ik jaren lang avonturen laten beleven in de tal loze dummy’s die ik heb vol getekend en geschreven. En sinds 2008 hebben ze dus een permanente plek op een schilderij gekregen. Dus tip teken en schrijf je fantasie op in een dummy wie weet waar je het later in terug kan laten komen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten