Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

zaterdag 3 november 2012

Cadeautjes


Beauty potjes voor kleine prinsessen

Als je moeder bent of tante van kleine prinsesjes dan weet je het, bergen haar spulletjes hebben ze. Want ja als je haar maar goed zit, lijkt er al vroeg in te zitten. Vandaar dat ik voor mijn drie schatten van nichtjes Ninouk, Yinthe en Imme prinsessen potjes heb gemaakt waar ze hun speldjes en elastiekjes in kunnen bewaren. Ik heb hier voor gebruik gemaakt van gewone jam potten. Drie plastiek prinsessen poppetjes gekocht bij de speelgoed winkel. Vast gelijmd met twee componenten lijm en in de gewenste kleur gespoten. 

Voor Ninoek, Yinthe en Imme

Voor de dochter van mijn vriendin, kleine mini me Lynn heb ik er een gemaakt met complete kinderboerderij er op. En voor de jongste aan winst in de familie Kleien Eefke een met een grote poedel er op. Voor haar heb ik hem gelijk gebruikt als cadeau verpakking voor de kleertjes die we hadden gekocht. Deze potten komen bij de IKEA vandaan en de beestje heb ik ook weer uit verschillende winkeltjes. Ik koop altijd wel een paar leuke figuurtjes als ik ze ergens tegen kom. Ik kan ze altijd wel ergens voor gebruiken.


 Voor  "kleine" Lynn en Eefke

leuk als cadeau verpakking

Vrouwen en een beautyspulletjes, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten