Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

zondag 2 december 2012

Nieuwe slachtoffers

De Kringloop

Een tijdje geleden schreef ik dat ik wat teleurgesteld was in de kringloop hier bij ons in de buurt. Ik vond de prijzen nl veel te hoog. Maar laatst liep ik er weer eens binnen omdat ik twee prachtige schalen zag. En wat bleek de prijs viel mee. Ik besloot ze mee te nemen. Ik heb leuk servies thuis maar bij een etentje heb ik eigenlijk nooit mooie schalen waar ik de groentes e.d. in kan serveren. Binnenkort zal ik ideeen geven voor mooi gedekte tafel. Verder viel mijn oog een een heleboel kleine dieren figuurtjes. Ik dacht gelijk aan het voorraadbussen concept en besloot dat ik er 4 mocht uitzoeken. En nog wat fotolijstjes ze zijn wat beschadigd, maar niks wat niet te fixen valt met een spuitbus.


De buit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten