Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

dinsdag 15 januari 2013

Haaksels en breisels

Haken met dubbele draad


Na het breien met de dikke twee kleuren wol leek het mij leuk om er ook eens mee te gaan haken. Ik heb de dikste haak naald die ik kon vinden gekocht en ben aan de slag gegaan. Ik vond het een beetje saai om het geheel in een kleur te maken maar zo leuk als het effect is om met dikke pennen dunne wol te breien zo erg valt dat tegen met haken. Om toch groene banen in mijn hoes te krijgen ben ik gaan haken met een dubbele draai. Dit werd wel leuk. Ik heb de verschillende kleuren groen uit mijn wolmandje gebruik, en natuurlijk weer een postzak voor de achterkant. zie hier weer een nieuw stoer kussen voor bij ons op de bank.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten