Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

donderdag 17 januari 2013

Leuke winkeltjes

Babashop

Mijn zwager woont en werkt door de week in Maastricht, zijn werkgever heeft daar voor hem en zijn collega een leuk appartement in het centrum van Maastricht geregeld. Op vrijdag en in het weekend is hij thuis bij mijn zus en zijn dochters en is het appartementje dus leeg. En ja daar maken de vrienden en familie van de heren dan ook dankbaar gebruik van. Zo kregen mijn man en ik ook een weekendje aangeboden met mijn verjaardag. 

We hebben heerlijk van de omgeving genoten en natuurlijk even geshopt in het stadshart van Maastricht. We kwamen daar een leuk winkeltje tegen. Waar ze jurken in de stijl van de jaren vijftig verkopen, en daar ben ik dus dol op, zo super vrouwelijk. Omdat het mijn verjaardag was heb ik er een van mijn man gekregen. Ze hadden er natuurlijk nog meer leuks. Jaren 50 schoenen, leuke tassen, maar ook gothic kleding. Nou ben ik daar zelf niet zo van. Ik vind het prachtig daar niet van maar de subcultuur is mij iets te duister. Ik houd het liever bij de prachtige jaren vijftig kleding. Ik voel mij dan ook helemaal top in mijn geweldige rode jurk.

voor het adres en meer informatie kan je altijd een kijkje nemen op http://www.babashop.nl





Geen opmerkingen:

Een reactie posten