Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

zondag 24 februari 2013

Lampen

Lampje Pimpen

Laatst kocht ik in de uitverkoop ergens een heel goedkoop groen lampje, leuk ding maar wel en beetje simpel. 


Op een rustig morgen ben ik mijn lade met kantjes, lintjes en strikjes in gedoken en ben lekker creatief bezig geweest met textiellijm. Ik heb gelijk zin gekregen om nog meer simpele kapjes aan een transformeer sessie te onderwerpen. Ik zou zeggen laatje energie de vrije loop, loop op de markt een keer niet de fornituren kraam voorbij, maar neem er eens een kijkje. Ook bij de Hema, Xenos, Action en de Blokker liggen tegenwoordig leuke dingetjes om je oude mooie maar simpele kapjes mee te pimpen.



Ben je bang voor de brandveiligheid neem dan een led-lamp en spuit je kap na de pimpbeurt dan in met brandvertragende spray. Veel plezier


Geen opmerkingen:

Een reactie posten