Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

vrijdag 15 maart 2013

Ideeen

Bunny tails

Ik zoek graag het internet af naar nieuwe ideeën. het lijkt mij dan ook leuk om iedere week een leuk idee te delen dat ik van het web heb geplukt en wat ik ooit hoop te maken. Vooral pinterest is een grote bron van inspiratie. Dus het eerste inspiratieblog heb ik dan ook via mijn favoriete prikbord gevonden. Het is ook erg geschikt voor de tijd van het jaar en niet alleen leuk voor de kinderen die bij je langskomen mocht je een paasbrunch of ontbijt gaan houden, via deze Link kom je bij de beschrijving om deze überschattige konijnenstaartjes te maken. Het is de bedoeling dat ik ze ga maken voor mijn nichtjes en zus. Dus over niet al te lange tijd hoop ik mijn resultaat aan jullie te kunnen laten zien. Mochten jullie ze ook gaan maken dan zou ik het leuk vinden om ook jullie resultaat te kunnen zien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten