Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

vrijdag 5 april 2013

ideeën

Oude truien

Snuffelend op pinterest viel mijn oog op een paar ideeën om oude truien te recyclen. Zo aan het einde van de winter heeft iedereen er blijkbaar een boel die niet worden meegenomen naar het volgende najaar, want het stikt er werkelijk van de leuke suggesties. Ik heb hieronder een schifting gemaakt van dingen die ik erg leuk vond. En een aantal daarvan gaat in de toekomst zeker worden uitgevoerd.



Lampenkap

 Armbanden

 Weelderige kussens

superbag 


Knuffels 


heerlijke deken voor op de bank



Of leuke kinderkleding

Ik heb deze greep aan ideeën bij pinterest vandaan gehaald, ik heb in de zoekbalk op "old sweater" gezocht, en er kwamen zoveel leuke dingen voorbij. Onder andere deze site met nog heel veel meer ideetjes.

Wanneer de kou voorbij is ga ik ook eens met onze oude truien aan de slag, ik houd jullie op de hoogte. en post de creaties wanneer ze af zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten