Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

vrijdag 12 april 2013

Ideeen

Uilen

Het is wat stil op hippe huisvlijt, de hele winter heb ik iedere griep en verkoudheid weten te mijden. Tot vorige week. Mijn nichtje Imme kwam bij ons logeren. We hoorde al van haar vader dat hij zich niet zo lekker voelde, de volgende dag bleek haar mama te zijn gevloerd en die zelfde nacht ging ook Imme. En de dag dat wij haar weer terug brachten gingen ook ik en mijn man.En nu heb ik er nog een ontsteking ergens in de luchtwegen bij, heerlijk aan da antibiotica dus. Ik krabbel dankzij dat spul nu wel weer wat op, maar bah wat een rot griep. Creatief zit er dus even niet zoveel in maar met het labtopje op bed kan je wel leuk ideeen gaan zoeken voor het inspiratie blog.

Deze week uilen, ik vind ze zo leuk vandaar dat ik een selectie heb gemaakt van verschillende creatieve uilen uitspattingen.

Zie hier het resututaat van mijn zoek tocht.










Dit is nog maar een kleine greep van wat het internet aan uilen ideetjes heeft, ze zijn op het moment erg hot. En zoals je ziet niet al te moeilijk om te maken. Heb je nou ook een leuk uilen idee, schroom niet en deel hem met mij dan zet ik hem misschien wel als link op mijn blog. 

veel plezier met de uilen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten