Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

vrijdag 10 mei 2013

Ideeën

Lego

Ik vind het toch wel het beste en leukste speelgoed dat er bestaat. En met mij heel veel kinderen. Mochten wij ooit verblijd worden met de komst van een tweede zoon dan hoop ik ook dat deze groot lego fan word en ik vanallerlei leuks kan doen met zijn slaapkamer. Zo her en der snuffelend op het web onder andere bij ikeahackers zag ik allerlei ideeen van mensen die ze zelf hadden gemaakt met het thema Lego. Dit bracht mij op het idee om het een en ander uit te gaan zoeken en er een leuk selectie van te maken om je kinderen te verblijden met een bijvoorbeeld een Lego slaapkamer, party of andere dingen.






De link kon ik niet vinden hij stond op pinterest, maar met een oude klok moet hij te maken zijn

Ook deze komt van pinterest, helaas geen werkbeschrijving of link



Naast ideeen voor een lego kamer zijn over het hele web mensen geinspireert om Lego feestje te geven. Ik kan het niet helpen om daar ook wat voorbeelden van te geven. Die kleine en grote jongens zijn namelijk ook wel eens jarig.

Dat vraagt om Taart
Niet een echte werkbeschrijving, maar deze persoon heeft hem denk ik gemaakt





Maar het web heeft ook genoeg te bieden voor de inmiddels volwassen legofan.




Als laatste kan ik het niet laten om ook wat verkleed-ideetjes te laten zien, carnaval en helloween kom maar op.



Voor nog meer inspiratie kijk eens hier


Er is nog zoveel meer maar ik houd het hier even bij, ook omdat er veel ideeën zijn maar niet allemaal met een goede tutorial. Snuffel vooral op pinterest en laat je eigen inspiratie de vrije loop. En heb jij nou iets heel gaafs met een goede tutorial laat het mij weten en waarschijnlijk plaats ik hem er met link bij.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten