Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

donderdag 30 mei 2013

Ideeën

Versier je muur met behang: maar dan anders

Helemaal de trend tegenwoordig gepimte muren. Een behangetje op de muur of een likje verf is meestal zo bedacht. En ook vaak heel erg leuk en geeft de ruimte die je hebt aan gepakt een heel eigen uitstralling. Maar soms ja soms wil je wel eens wat anders of passen de overige witten muren niet mij je gepimpte muur. En om nou alles in de heftige kleur of dat drukke behang te doe is dan iets te veel van het goede. Vandaar dat ik het web weer eens heb rond gespeurd om te kijken wat de crea-bea's onder ons voor leuke ideeën hebben wat betreft de muren in onze huizen.

Klik op de tekst onder aan de foto's en je komt op de site van de betreffende crea-bea. En die leggen je uit hoe je het het beste kan doen.





Kinderkamers zijn natuurlijk bij uitstek geschikt voor dit soort creatieve uitspattingen hier onder een aantal ideeën.




Ik vind het zelf het leukste om het zelf te maken, mocht je dat nou net te moeilijk vinden dan zijn er ook een heleboel bedrijfjes die decoraties voor jou maken uit restjes behang. Zoals bij de afbeelding hier onder. Maar je kan er natuurlijk ook een kijkje gaan nemen puur te inspiratie.



Wat ik bijzonder vind is dat je met een simpel silhouet zo veel effect kan bewerkstelligen. Moet je toch eens kijken hoe ontzettend leuk.





Dit blog begon als een ideeën blog over wat je kan doe met behang maar ik kan het niet laten jullie ook wat suggesties te geven van gepimpte muren met verf.







Heb jij nou ook een super idee om een muur mee te versieren geef hem aan mij door en misschien zet ik hem er dan bij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten