Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 3 juli 2013

Kleding

Ice, ice baby

Het is even geleden dat ik een bericht plaatsten, maar ik was druk in de weer met de verzorging van Harry de cavia hij was goed ziek, en helaas is hij afgelopen maandag na anderhalve week dwangvoeren en antibiotica toch heen gegaan. 

Maar nu even wat leuks. Ik heb de jurk voor kleine Lynn af. Lynn is groot fan van witte busjes, niet omdat ze nou zo van auto's houd, maar omdat de ijscoman er een heeft. Bij ieder wit busje dat ze ziet roept ze: ijs, ijs, ijs. Vandaar dat ik een ijsjes jurk voor haar heb gemaakt met het patroon dat ik al eerde had gebruikt voor Eefke. Wil je zelf zoiets maken hier ga je naar de werkbeschrijving. Voor nu zit er niks anders op dan jullie de maga cute foto's te laten zien.



eindelijk heeft ze er nu zelf ook 1,
nu maar hopen op veel zomersedagen.



1 opmerking:

  1. Super leuk gemaakt! Dat zal vast een van jaar favoriete jurkjes worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen