Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

zondag 1 september 2013

Give-Away


En de winnaar is...  

Inmiddels is het weer september, gisteren is de het inschrijven voor de give-away gesloten. Ik had gehoopt op een paar leuke uitdagingen maar ik had niet verwacht dat ik er zoveel kreeg. Jullie hebben mij dan ook op ideeën gebracht voor dingen die ik gewoon eens ga proberen. Dus houd Hippe-huisvlijt in de gaten, want wie weet komt er een leuke werkbeschrijving langs voor jou ingezonden uitdaging. En ook al heb je dan niet gewonnen, je kan nog steeds zelf aan de slag. Nu ik dit bericht schrijf, ben ik op de terug weg naar huis van een weekendje 70ste verjaardag vieren van mijn schoonvader. En om niet beschuldigt te worden van vals spellen heb ik ome Jan gevraagd een lootje te trekken, en de winnaar is…………………………………………………………………………………………

Wompe geworden, er gaan dus een trol en een troela komen voor haar kinderen. De raderen in mijn hoofd waren al aan het draaien iedere keer als ik weer een nieuwe uitdaging las. Maar ik zet ze nu fulltime in op het bedenken van een leuk patroon voor deze twee knuffels. Het sterven is dat ik ze over een maand klaar heb, en samen met patroon en werk beschrijving op het blog komen te staan . Voor nu Wompe gefeliciteerd en de rest allemaal hartelijk dank voor jullie inzendingen, het waren allemaal weer hele leuke uitdagingen. En een aantal gaan in de toekomst zeker worden uitgevoerd en toe gevoegd worden aan Hippe-huisvlijt.

Op de boot van Terschelling naar Harlingen,
 word het lootje getrokken door ome Jan.

1 opmerking: