Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

zaterdag 28 september 2013

Ff tussendoor

Het word ff wat rustiger

Waarschijnlijk hadden jullie al door dat het wat rustig is op Hippe Huisvlijt. Ik had graag de energie om twee of drie keer per week wat leuks gemaakt te hebben, een ideeën blog te schrijven of jullie op de hoogte te houden van nieuwe trends. Helaas of niet moet ik het wat rustiger aan doen, want wij krijgen weer een kindje. Het zal erg spannend zijn na de vorige zwangerschap, maar tot nu toe gaat het al een stuk beter dan toen ik zwanger was van de tweeling, van wie wij helaas afscheid moesten nemen. Maar ja zo als dat gaat met zwangere, je bent wat vermoeider, werken met verf en andere oplosmiddelen word ook wat lastig. En in mijn geval is een groot deel van de week gevuld met afspraken aan verschillende artsen. Ik zal dus nog wel leuke blogs schrijven alleen voorlopig wat minder. In april hopen wij de kleine, die de werktitel Fonz heeft gekregen huilend en wel in onze armen te sluiten.



1 opmerking:

  1. van harte gefeliciteerd (alvast). we hopen dat we volgend jaar een lief klein, gezond Bosje mogen begroeten. Sterkte, Beerta

    BeantwoordenVerwijderen