Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

donderdag 10 juli 2014

Kransen

Hoera een meisje

Zoals als altijd hangt er bij ons een krans op de deur, Dus ook in verband met de geboorte van Veere natuurlijk. Ik heb het internet af gespeurd naar leuke ideeen maar ik moet zeggen het viel tegen. Er is genoeg maar allemaal zo zoet en klef. Ik wou iets stoerders. Dus ben ik zelf iets gaan verzinnen. Er zijn meerdere versies geweest van het jutte dat ik nu om de krans heen heb gedraaid omdat ik het "fluffie" effect wat ik eigenlijk wilden gewoon niet voor elkaar kreeg. Ik gooi het voor nu maar op de vermoeidheid en waag binnenkort met een nieuwe kans in een ander thema wel weer een nieuwe poging. Verder had ik klavertjes vier gevonden met een plak achterkant, roselint, en heb ik een rompertje geknipt uit een leuke rose geruit stofje, deze heb ik met inieminie rose knijpertjes aan een rose waslijntje gehangen. De tekst hoera een meisje heb ik uit een stukje van het afzet lint waar ik het eerder over had geknipt en vast gezet op een stevig stuk papier. Ik wou eerst iets zelf tekenen en printen, maar ja, maart roert zijn staart en met regen zou geprinte tekst geen lang leven zijn gegeven. Het is een wat simpele krans, maar ik ben er gezien de situatie toch trots op dat het mij toch gelukt is er 1 op de deur te krijgen, die wel de juiste uitstraling heeft, lief en stoer.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten