Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

vrijdag 2 januari 2015

Ff tussen door

Gelukkig en creatief 2015

2014 was een mooi, druk en intensief jaar in huize Bosch, begin januari werd ik opgenomen en 12 dagen later was onze dochter er. Veel te vroeg maar verassend sterk en pittig. Eind maart mocht ze eindelijk mee naar huis. Het jaar was iets minder creatief als dat ik zelf zou willen maar elke minuut met onze kleine smurf was het meer dan waard. Ik hoop dat 2015 weer wat meer ruimte gaat bieden aan het maken van creaties en hopelijk mevrouwtje haar eerste tekeningen. voor nu wens ik iedereen met een afbeelding van onze kerstkaart een mooi en creatief 2015 toe.


Veere van klein naar groot, samen met de referentiedraak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten