Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 28 oktober 2015

Ff tussen door

AAAAAAAAAAAAAAAA

Ik had mij zo voorgenomen toen ik van de zomer mijn blog weer opstarten: iedere woensdag komt er een nieuwe werkbeschrijving uit. Maar helaas ik heb het veel en veelste druk op het moment. Daarnaast ben ik mijn stem kwijt en zitten ook man en kind een beetje in de lappenmand. Ach ja het is herfst, het seizoen waar in ik vast roest door al het vocht in de lucht, de wintertijd in gaat. En dat blijkt dus echt een uitdaging voor mensen met kinderen, ooit was ik dol op het uurtje extra slaap, maar nu betekend het voor vele ouders, een uur vroeger je nest uit. Of in ons geval een kind dat tegen de avond helemaal van slag was en vervolgens een aantal nachten de kluts kwijt was, zucht. En overal maar dan ook overal spot ik snot, vroeger maakte ik mij alleen druk over mijn eigen snot. Nu over dat van Veere en alle andere kinderen in onze omgeving. Ze wisselen het nl uit die kleine smurfen, is het net weg uit je huishouden en hoppa daar klopt Slijmpie weer aan je voordeur.



Het is niet zo dat ik nou stil heb gezetten, want aankomende vrijdag gaat mijn beste vriendin trouwen. Ik doe de aankleding, bloemen, slingertjes en andere gezelligheid voor haar en haar aanstaande. En voor Veere en mij zelf ben ik ook nog bezig met wat leuks bij onze outfit's. Maar ja die creaties wil ik pas na het feestje aan jullie laten zien. Ik heb nog het een en ander aan kraamcadeuas gemaakt, maar daar zijn de beschrijvingen wat lastiger voor te schrijven en de tijd daarvoor heb ik gezien de bruiloft even niet. Dus vandaar vandaag alleen even deze klaagzang en ik doe mijn best om volgende week weer een leuke tutorial voor hippe-huisvlijt te schrijven. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten