Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 25 november 2015

Cadeautjes

Leuk geld

Mijn beste vriendin ging trouwen, ik kon van alles bedenken aan cadeautjes maar het leek mij het beste om gewoon geld te geven. Een enveloppe is natuurlijk niet aan mij besteed, ik kan en wil beter dan dat.  Nou zijn er heel veel leuke ideetjes te vinden, maar met trouwen staat de liefde centraal dus het werden hartjes. Op het web vond ik een handige uitleg, ik heb hem hier ook neergezet maar hij is afkomstig van dit blog. 


Hier de link naar de maker van deze tutorial.

Ook vond ik een schattig stolpje, helemaal hip en volgens de laatste woontrends. Voor de vulling met geld ik koos voor vijf stuk. Met behulp van een aantal euro munten en dun ijzerdraad heb ik kleine stuntje gemaakt waar ik met wat schilderstape de hartjes van geld op heb bevestigd. Voor een mooi effect heb ik verschillende hoogtes genomen, en de rest van de bodem van de stolp heb ik bedekt met de rest van het bedrag dat we gaven aan muntjes. Op de collage hier onder zie je de houders, de hartjes en het geld op de bodem van de stolp.


Als laatste zet je de stolp er overheen zo geeft je toch geld maar je gaat niet voorbij aan de liefde van zo'n dag. Zelf vind ik het toch een stuk leuker om te geven dan een kaartje met wat geld erbij. Ook onze vrienden vonden het een erg fijn cadeau en de vorm waarin werd erg gewaardeerd en stond toch wel erg leuk op de cadeautafel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten