Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 25 mei 2016

Kinderen

Alexander

De 2e (of was het nou 3e baby-boom) in mijn familie en vrienden groep begon met baby Alex, voluit Alexander. Zijn moeder Maaike heeft trouwens ook een super leuk blog, maar dat even terzijde. Mama Maaike wilde graag het zelfde zonneschermpje dat ik had gemaakt voor onze dochter Veere. Alleen was die toch een beetje girly grily, vandaar dat ik maaike een paar leuke stofjes heb uitlaten zoeken en daar een leuke variant voor Alex van heb gemaakt. Ik vind het zo grappig om te zien dat iedereen weer zijn eigen voorkeuren en stylen heeft. Maaike houd meer van leuke kleurtjes terwijl ik nu weer bezig ben met andere schermpjes waarvan de mama's het het liefst zo zacht mogelijk van kleur willen hebben. Heel veel uitleg zet ik dan ook niet neer in dit blog, want de uitleg kan je  hier vinden, maar het geeft zo langzamerhand wel een leuk overzicht van wat een ander stokje wel niet doet en hoe makkelijk het dus is om iets naar je eigen style te transformeren.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten