Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 24 augustus 2016

Gebruiksvoorwerpen

Schermpje voor mijn kleine neefje

De baby-boom is nog niet voorbij, ik melde in eerdere blogs al dat ons jongste zusje een jongetje verwachten. En dus waren mijn moeder, zusje, schoonzusje  en ik al weer vroeg aan het nadenken over het 10 dagen pakket. Opa en oma namen 4 dagen voor hun rekening, en de rest van ons allemaal twee. Dat betekend dat wij voor zes cadeaus moesten gaan zorgen, want papa en mama werden ook verwent. Voor mama Esther heb ik ook zelf wat gemaakt maar dat komt later wel voorbij. En voor mijn neefje heb ik natuurlijk ook een schermpje gemaakt. Ik wist gelukkig al wel welke kleuren de kinderwagen had en ik ben ook behoorlijk op de hoogte van de smaak van de jonge ouders. Mijn jongste zusje houd niet zo van heel felle kleuren, en ik wist dat ze sterren erg leuk vond. Ik heb voor deze variant van het schermpje dan ook gekozen voor een heel leuk stokje met zachte kleurtjes en de binnenkant en bies van biaisband is gemaakt van stofjes met een sterren motief.

ook deze is weer totaal anders dan de andere varianten maar Oooo wat vind ik deze ook weer leuk. Het blijft leuk om dit schermpje te maken, gelukkig maar want er komen nog wel wat baby's aan.

Voor nu de foto's van het schermpje voor mijn super cute neefje Joas.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten