Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 10 augustus 2016

Kleding

Strokenrokje 

Soms krijg ik verzoekjes binnen, deze keer kwam vraag voor een leuk kleurrijk strokenrokje. Helaas vond ik in mijn patroonboeken niet het gewenste model, dus ben ik zelf aan de slag gegaan. Omdat ik al dacht dat het een proces van in elkaar zetten en dat weer wat uithalen zou gaan worden heb ik eerst maar eens een proef modelletje gemaakt voor onze kleine meid. 

Het koste wat gevloek en ik en mijn tornmesje waren tijdens het maken onafscheidelijk, maar ik ben erg in mijn nopjes met het eindresultaat. 

Als je deze werkbeschrijving volgt krijg je het rokje. In deze variant zitten wel wat schoonheidsfoutjes maar hij staat Veere wel heel erg leuk.

Zoals al eerder zou ik het heel leuk vinden als ik van jullie de resultaten van de eventueel gemaakte rokjes aan mij laten zien.Ik hoop dan over een tijdje een blog te kunnen plaatsen met meer variaties op dit patroon. En mocht je nou zelf ook een facebookpagina, blog of website hebben dan vermeld ik de link in mijn blog erbij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten