Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 3 augustus 2016

Lekker eten

Simpele traktatie voor een babyshower

Twee weken geleden schreef ik al over de babyshower voor mijn jongste zusje. Naast de workshop servies schilderen hielden we ook een high-tea. Iedereen maakte daarvoor iets lekkers. Ik heb voor iets simpels gekozen, aangezien ik ook al de hele workshop voor mijn rekening nam. Wel wilde ik iets maken met de kleur blauw. Na 4 nichtjes en een dochter had ik het wel ff gehad met de rose hapjes dus ik heb blauwe muisjes gekocht en een doos "neger"zoenen (mag het nog??). En heb met behulp van de cupcake standaard van mijn mams  en wat leuke blauwe vlaggetjes een heerlijke toren blauwe traktaties gemaakt.




Zoals je op de foto's kan zien is het echt een heel simpel hapje maar het ziet er wel heel leuk uit. Je heb wel een goed scherp mes nodig omdat je anders je zoenen niet netjes van het boven kantje kan ontdoen, maar daarna is het gewoon simpel dopen in de muisje,  op de standaard zetten een leuk vlagetje er in en klaar. natuurlijk kan dit hapje ook in het rosé, of voor een budget-verjaardag maken. Neem dan bijvoorbeeld gekleurde sprinkels, vruchtenhagel of andere hagelslag en je hoeft de kinderen of je andere bezoek geen groot stuk taart te geven maar je hebt wel iets waar de kaarsjes in kunnen worden gezet en geserveerd kan worden aan de visite na dat ze de jarige hebben toe gezongen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten