Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 17 augustus 2016

Speelgoed

Rapunzel

Al eerder plaatste ik de uitleg voor een prinssen vlecht. Voordat ik de vlecht van de tutorial heb gemaakt had ik er al een paar gemaakt, de Rapunzelvlecht voor mijn oudste nichtje Ninouk bijvoorbeeld en de Ariel variant van nichtje Yinthe die ik jullie al eerder heb laten zien. Voor de Rapunzel-vlecht heb ik extra veel wol gebruikt zodat ik echt het Rapunzel effect kon krijgen. Nou heeft rapunzel natuurlijk heel heel heel lang haar, maar om nog een beetje leuk speelbaar exemplaar te krijgen heb ik hem tot aan de vloer gemaakt voor Ninouk.  


En voor een een iets feestelijker effect vlocht  ik er een bol lila doorheen. Verder een aantal lila satijnen roosjes die je in vrijwel iedere fourniturenzaak kan vinden en lila lint. Samen met de Rapunzel jurk die een paar weken na haar verjaardag onder de kerstboom lag is ze voor mij toch de allermooiste Rapunzel van het land. 

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten