Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 21 september 2016

Speelgoed

Frozen dubbel fun

Toen ik de Ariel vlecht voor nichtje Yinthe had gemaakt, melde ninouk al meteen dat zei wel een rapunzel vlecht wilde want dat was wel haar lieveling prinses. Imme deed ook meteen haar bestelling en voor een 3 jarige pakte ze het behoorlijk slim aan. Haar favoriet was nl Frozen, en dus had ze recht op twee vlechten. Terwijl ik van binnen heel erg moest lachen om deze slimme vonst, heb ik haar in eerste instantie verteld dat dat wel een beetje veel van het goede was. Toen vervolgens mijn moeder kwam vragen of ik alvast Imme haar vlecht kon maken om op te doen naar de voorstelling van Rapunzel. En Imme hem dan iets eerder van mij zou krijgen voor haar verjaardag. Heb ik besloten dat ik dan ook nog een Anna vlecht zou gaan maken voor haar, zo had ik toch ook een vlecht te geven op haar verjaardag. 
Voor de de beide vlechten kan je gewoon de werkbeschrijving van dit blog volgen. Bij Elsa heb ik er een ijsblauw lint door heen gevlochten, en de rest versierd met zilver kleurige kristalletjes. De vlecht voor Anna kreeg natuurlijk een kleurloze baan, de plek waar Elsa Anna had aangeraakt (niet mijn worden maar die van Imme). Omdat ik niet zo goed wist met welke versiering ik de Anna vlecht nog meer moest uitdossen heb ik het bij 2 strikken in de kleuren van haar jurk gehouden. Imme was erg verast dat ze toch haar twee vlechten had gekregen en wilde wel even met allebei poseren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten