Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 25 januari 2017

Gebruiksvoorwerpen

Girly schermpje

En weer werd er een baby-tje verwacht in onze vriendenkring, een meisje deze keer. Het zal wel even zo blijven dat er zoo nu en dan weer een nieuwe wereldbol-bewoner bijkomt. Dus ik zal nog wel wat zonneschermpjes gaan maken. Voor kleine Fiene, die inmiddels al weer een paar maandjes oud is, heb ik er ook 1 gemaakt. Net zo als bij de andere schermpjes heb ik zo onopvallend mogelijk een blik in de babykamer geworden en tussen neus en lippen door geïnformeerd naar de kleur van de kinderwagen. Met de verworven kennis ben ik een leuke stof gaan uitzoeken. De mama van kleine Fiene houd van stoer maar ook wel meisjes-achtig. Ik kwam daarom uit op een mooie paneel stof van Michael Miller fabrics,ik vertelde al eerder dat ik zo ongelofelijk fan ben van deze stofjes.


Klik hier voor de link naar de stof

Voor de achterkant heb ik gekozen voor een lila katoen met witte stippen en als afwerking ben ik ook voor lila gegaan. Ook van dit schermpje word weer dankbaar gebruikt gemaakt. Altijd leuk als je bij iemand op bezoek gaat en het jou cadeau hangt vervolgens op de kinderwagenbak die in de gang staat. Ik heb er vorige week ook weer 1 gemaakt in een later blog zal ik die aan jullie showen, het zelfde patroon maar weer een totaal ander stijltje. Het blijft toch 1 van mijn favoriete kraamcadeautjes.



Wil je het schermpje nou ook maken klik dan hier voor het patroon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten