Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 22 maart 2017

Accessoires

Dalmatiërs op je sjaal

Mijn schoonzusje is gek op honden, ze heeft al jaren haar trouwe viervoeter Hector (een duitse-herder) maar had een grote droom, een dalmatiër. Vorige zomer kwam haar droom uit en kwam Santo de familie versterken. Vanaf dat moment konden een aantal mensen (waar onder ik dus) zich niet beheersen en kwam we met spullen met dalmatiërs of stippen erop aanzetten. Zo heet ze inmiddels wit gestipte laarzen en heb ik een sjaal voor haar gemaakt. Al eerder hebben julle wat creaties van mij gezien gemaakt van heerlijke tricot met digitale print zoals dit jurkje en deze


Dus toen ik in de stoffenwinkel deze dalmatiërs tegen kwam van in de collectie tricots met digitale print kom ik mij niet inhouden. 

Voor de sierrand ben ik voor rosé bolletjes gegaan omdat naast alles wit met zwarte stippen mijn schoonzusje ook erg fan is van rosé.

Het patroon en de werkwijze zijn het zelfde als het model van vorige week alleen heb ik hier de bolletjes wel helemaal rond gedaan, en ik heb de de afmetingen voor de volwassenen gebruikt.



De zomer komt er nu aan dus als ik nog een sjaal ga maken word het voor nu weer een ongevoerde variant. Maar deze gevoerde gaan ook zeker nog een aantal keer de revu passeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten