Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 27 september 2017

Te koop/Te bestellen

Gewoon wat dingetjes die ik de laatste tijd heb gemaakt

Een nieuw verkoop-onderdeel van hippe-huisvlijt gaat het aanbieden van kinderkleding zijn. Zo nu en dan heb ik nl gewoon zin om iets te maken, maar soms is het niet Veere haar maat, staat de kleur haar niet,wilde ik gewoon weer eens iets voor een kleiner of groter kindje of voor een jongen maken of heeft onze dame gewoon een te volle kast. Om nou te zorgen dat deze kledingstukken niet werkloos blijven zal ik ze hier te koop aanbieden. Onder de foto zal een bericht staan of het artikel nog te krijgen is of inmiddels is verkocht.

Mocht je interesse hebben in iets dat hier word aangeboden neem dan contact op via het mail adres lynnruisendaal@live.nl (wil je heel snel bericht reageer dan onder de post of oude facebook-pagina van hippe-huisvlijt).


Rokje maat 104, 19,50 euro
Rokje maat 98, 11,50 euro
Voor een extra touche heb ik ook hele leuke kniekousen die er bij passen in de aanbieding. Binnenkort zal ik die wat meer in het zonnetje zetten. voor nu een kleine peak. Ze passen heel goed bij het herten-rokje, en het is mogelijk om opmaat een bijpassend shirt te bestellen  met een afbeelding van een hertje. Het shirt wat veere aan heeft is niet meer terreinen, het is nl 1 van haar favo shirts maar ik heb nog een paar van de strijkapplicatie van het hertje.

Shirts verkrijgbaar vanaf 12,50 euro
 en knie-kousen vanaf 5 euro



1 opmerking: